Tıp Eğitimi Anabilim Dalı öğretim üyelerinin ve doktora öğrencilerinin yayınları listelenmiştir.
- Projeler:
- EMRE, ÖZGE (2022), TÜBİTAK 1002 Projesi. Proje No 221K531. Proje başlığı: “Klinik Eğitimde Sanat Atölyelerinin Mezuniyet Öncesi ve Sonrası Tip Öğrencilerinin Duygu Durumları Üzerindeki Etkileri”
- Saraçoğlu M. (2021). TÜBİTAK-1001 121S849 nolu Proje. Proje başlığı: Rol Modellere İlişkin Çoklu Anlatılar ve Klinik Dönem Tıp Öğrencilerinin Profesyonel Kimlik Oluşum Süreçleri: Anlatı Desenli Çalışma, Araştırmacı
- Aydin, Mevlüt Okan (2021), TÜBİTAK 2223-D Projesi " Uluslararası Acil Tıp Uzmanlık Eğitiminde Simulasyon Çalıştayı" , Araştırmacı
- Aydin, Mevlüt Okan (2020), TÜBİTAK 4004 Projesi "Ulusal Medikal Simülasyon Savaşları-2" , Araştırmacı
- Aydin, Mevlüt Okan (2019),TÜBİTAK 4004 Projesi "Ulusal Medikal Simülasyon Savaşları-1" , Araştırmacı
- Yayınlar:
- Gayef A, Gülpınar MA, Bakırcı N, Yeğen BÇ. Relationship Between Motivational Orientations, Metacognitive Adaptations and Academic Successes of Doctorate Students. Journal of Higher Education (Turkey). 2018;8(1):33-44. doi:10.2399/yod.17.017 (ESCI)
- Arslan ŞF, Sarıkaya Ö. Epistemolojik İnanç Ölçeğinin Tıp Eğitimi Alanı İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Tıp Eğitimi Dünyası Dergisi. 2019;18:10-20.
- Arslan ŞF , Sarıkaya Ö, Vatansever K. Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimi Ölçeğinin Tıp Eğitimi Alanı İçin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. Tıp Eğitimi Dünyası 2016, 47: 38-46.
- Arslan Ş.F., "LIFELONG LEARNING TENDENCY OF PARAMEDIC STUDENTS", Route Educational and Social Science Journal, vol.4, pp.235-243, 2017
- AKDENİZ, E., & TAŞÇI, A. İ. (2020). Olgu Temelli Klinik Akıl Yürütme ve Karar Verme. Tıp Eğitimi Dünyası, 19(59), 97-107.
- YILDIZ, M., & GÜLPINAR, M. A. (2019). Tıp eğitiminde insani boyut ve anlatı tıbbının imkânları. Tıp Eğitimi Dünyası, 18(56), 123-137
- Tasci, A. I., & Akdeniz, E. (2021). Case-Based Clinical Reasoning And Decision Making Model, Yeni Üroloji Dergisi - The New Journal of Urology; 16-(1): 53-59, DOI: 10.33719/yud.775220
- Gülpınar M. A. Yeni Bir Anlam Çerçevesi/ Paradigma Arayışı (In Search of a New Paradigm). Tıp Eğitimi Dünyası, 2021, 20(60), 82-100.
- Gülpınar MA. Varoluşsal Hâl Üzerinden Ahlâkiliği Çerçeveleme Denemesi: Hâlsel/Düşünümsel Etik (Trying to Frame Morality over Existential State: Stative/Reflective Ethics). Ahlak Çalışmaları ve Ahlak Felsefesi Dergisi, 2022, 2(1), 1-29.
- Aydin MO, Kafa IM, Ozkaya G, Alper Z, Haque S. Peer-Assisted skills learning in structured undergraduate medical curriculum: An experiential perspective of tutors and tutees. Niger J Clin Pract 2022;25:589-96
- OZKAYA G, AYDIN MO, ALPER, Z. Distance education perception scale for medical students: a validity and reliability study. BMC Medical Education, 2021, 21.1: 1-8.
- Bebitoglu, B. T., Oguz, E., Acet, N. G., Akdeniz, E., & Sarikaya, Ö. (2021). The short-and long-term effects of a course on rational drug use: A comparative study between prefinal-and final-year undergraduate medical students who attended the course in different clinical years. Journal of Education and Health Promotion, 10.
- Akturan S, Sevim M, Erzik C, Yegen B, Gulpinar MA. Rethinking large group lectures – how far in this format? Marmara Med J 2021; 34: 148-158, doi: 021; 34: 148-158, doi: 10.5472/marumj112353
- Kongre, sempozyum, panel sözlü bildiri/poster:
- Gayef A, Gülpınar M.A. Relationship Between Motivational Orientations, Metacognitive Adaptations and Academic Successes of Doctorate Students, AMEE 2013, Prague, Czech Republic, 2013
- Arslan ŞF, Sarıkaya Ö. Differences between Medical Students, Physicians and Medical Teachers Related to the Epistemological Belief and Lifelong Learning Tendency in Medicine. International Meeting on Education and Research in Health Sciences, 03-05 November 2017, İstanbul, Turkey.
- Özdemir Özenen D. Davetli Konuşmacı, Panelist. Uygulama eğitiminde ölçme ve değerlendirme. 11-15 Ocak 2021. I. Uluslararası Diş Hekimliği Eğitimi Kongresi. DECON’21. (Oral Presentation). Online. http://decon.ankara.edu.tr/ http://decon.ankara.edu.tr/wp-content/uploads/sites/273/2021/01/1.-ULUSLARARASI-DIS-HEKIMLIGI-EGITIMI-KONGRESI-SONUC-BILDIRGESI-KITAPCIGI-4.pdf
- Özdemir Özenen D, Sarıkaya Ö. Evaluation of Students in the Pediatric Dentistry Doctorate Program within 'Preventive and Interceptive Orthodontics' Course Using Motivated Strategies for Learning Questionnaire. 1st International Turkish Japanese Dental congress, 2nd Ankara-Osaka University Dental Workshop. June 24-26, 2021. (Oral Presentation). Online. http://turkjapondis.ankara.edu.tr/wp-content/uploads/sites/306/2021/07/abstract-book.pdf
- Taşçı , A. I, Akdeniz, E., Structured oral exam with case based clinical reasoning and decision model, 10. Eurasia Urooncology Congress, Istanbul, Turkiye, 27 June 2020.
- Taşçı , A. I, Akdeniz, E., Case-based clinical reasoning and decision making model, 10. Eurasia Urooncology Congress, Istanbul, Turkiye, 27 June 2020.
- Tasçı, A. I, Akdeniz, E., Case-based clinical reasoning and decision making, 10. Eurasia Urooncology Congress, Istanbul, Turkiye, 27 June 2020.
- Tanriover O, Peker S, Hidiroglu S, Kitapcioglu D, Yildiz S, Karamustafalioglu N, Gulpinar M. A. The Emotions Experienced by Family Medicine Residents and Final Year Medical Students During Their Patient Encounters: A Qualitative Study. 94th EGPRN Meeting, İstanbul-Turkey, 12-15 May 2022
- Gayef A, Gülpınar M.A, Yeğen B.Ç, Bakırcı N. Sağlık Bilimlerinde Doktora Eğitimi Alan Öğrencilerin Motivasyonel Yönelimleri ile Metabilişsel Adaptasyonları Arasındaki İlişki. Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi Sempozyumu, Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi, 2-3 Mayıs 2013, Kocaeli.
- Arslan Ş.F., Sarikaya Ö., "Tıp Fakültesi Öğretim Üyeleri ve Öğrencileri ile Hekimlerin, Epistemolojik İnançları ve Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimlerinin Değerlendirilmesi", X.Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi,, İZMİR, TÜRKIYE, 9-12 Mayıs 2018, ss.52-52 (Poster)
- Saraçoğlu M. İnanıcı Yıldız S. Gülpınar MA. Kliniğin Duyguları ve Duyguların Bağlamı: Etnografi Desenli Çalışma. UTEK22 XII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, 19-22 Mayıs, SAMSUN (Sözlü Bildiri)
- Saraçoğlu M. Emre Ö. Layık ME. Gülpınar MA. Anlatı Tıbbı Seçmeli Programının Değerlendirilmesi: Bir Nitel Değerlendirme Örneği. UTEK22 XII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, 19-22 Mayıs, SAMSUN (Sözlü Bildiri)
- Yıldız M. Tıp Eğitiminde Biyomedikal Perspektif ve Biyopsikososyal Yaklaşım. Eğitim Pratiğimiz ve 2023 Eğitim Vizyonu Kongresi. Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi, 19-21 Mart 2019 (Sözlü Bildiri)
- Özdemir Özenen D. Diş Hekimliği Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme. Diş Hekimliği Eğitimi Programları Akreditasyon Derneği 1. Sempozyumu. 23 Ekim 2021. (Sözlü Sunum). Online. Depad Sempozyum pdf dosyası
- Aydin MO. Uluslararası Acil Tıp Uzmanlık Eğitiminde Simülasyon Çalıştayı UTEK22 XII. Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi, 19-22 Mayıs, SAMSUN (Sözlü Bildiri)
- Emre Ö. Saraçoğlu M. Gülpınar MA. Klinik Eğitimde Sanat Atölyelerinin Mezuniyet Öncesi ve Sonrasi Tip Öğrencilerinin Duygu Durumlari Üzerindeki Etkileri. UTEK22, 19-22 Mayıs, SAMSUN (Sözlü Bildiri)
- Özdemir B., Akdeniz E. Tıp Etiği Eğitiminde Rol Modellemeye Dair Güncel Değerlendirmelerin İncelenmesi. UTEK'22 12.Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi; 19-22 Mayıs; On Dokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun. (Poster bildirisi)
- Taşçı Aİ, Akdeniz E. Profesyonellik mini-değerlendirme ölçeğinin türkçe’ye uyarlanması: geçerlik ve güvenirlik çalışması, TEK'22 12.Ulusal Tıp Eğitimi Kongresi; 19-22 Mayıs; On Dokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun. (Poster bildirisi)
- Saraçoğlu M. Emre Ö. Layık ME. Gülpınar MA. Anlatı Tıbbı Seçmeli Programının Değerlendirilmesi: Bir Nitel Değerlendirme Örneği. UTEK22, Tıp Eğitimi Kongresi, 19-22 Mayıs, Samsun
- İnanıcı, SY., Aydın, MO, Karataş, HÖ. (2022). Klinik Dönem Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Profesyonel Değerlere Verdiği Önemin Kişilik Gelişimi, Öz- Yansıtma ve Klinik Öğrenme İklimi Algısı ile İlişkisi, UTEK 2022, Samsun.
Bu sayfa Tıp Eğitimi Anabilim Dalı tarafından en son 06.12.2023 11:20:49 tarihinde güncellenmiştir.