Mezunlarımız

Ad Soyad

(Soyadı Sırasında)

Tez Konusu ve Mezuniyet Tarihi

Mevcut Kurum

Ayşe Arzu AKALIN

 

Klinik Eğitimde Eğitici Motivasyonunu Etkileyen  Faktörler

Mezuniyet: 31.01.2025

Dr. Öğr. Üyesi, Atlas Üni., TEAD

Selçuk AKTURAN

 

Rol Modellere İlişkin Çoklu Anlatılar ve Klinik Dönem Tıp Öğrencilerinin Profesyonel Kimlik Oluşum Süreçleri: Anlatı Desenli Çalışma

Mezuniyet: 12.06.2024

Dr. Öğr. Üyesi, KATÜ, TEAD

Dilek Sema ARICI

 

Ters yüz edilmiş yöntemle yürütülen öğrenme etkinliğinin değerlendirilmesi

Mezuniyet: 18.03.2022

Prof. Dr., Biruni Üni. Tıp Fakültesi Dekanı

Şeyda FERAH ARSLAN

Hekimlerin, tıp fakültesi öğrencilerinin ve öğretim üyelerinin epistemolojik inançları ve yaşam boyu öğrenme eğilimlerinin incelenmesi

Mezuniyet: 2017

Dr. Öğretim Üyesi, Kütahya Sağlık Bilimleri Üni., TEAD

Sezen AVTAN

 

Cerrahi asistan eğitiminde simülasyon temelli bir eğitim programının program değerlendirme ilkeleri bağlamında incelenmesi

Mezuniyet: 07.12.2023

Dr. Öğretim Üyesi, Sağlık Bilimleri Üni., TEAD

Okan AYDIN

 

Mezuniyet sonrası Acil Tıp eğitiminde simülasyon temelli örnek bir eğitim müfredatı oluşturma

Mezuniyet: 26.07.2024

Dr. Öğr. Üyesi, Uludağ Üni., TEAD

Adalet DEMİR

 

Tıp Öğrencilerinin, lisans döneminde bilimsel araştırma yapma motivasyonları ve ilişkili faktörler: Öz Belirleme Kuramı

Mezuniyet: 19.07.2024

Prof. Dr., İstinye Üni., Göğüs Cerrahi ABD

Özge EMRE

 

Klinik Eğitimde Sanat Atölyelerinin Mezuniyet Öncesi ve Sonrası Tıp Öğrencilerinin Duygu Durumları Üzerindeki Etkileri 

Mezuniyet: 13.12.2024

Emekli Dr. Öğretim Görevlisi, Marmara TEAD

Albena GAYEF

 

Doktora Öğrencilerinin Motivasyonel Oryantasyonları ile Metabilişsel Adaptasyonları Arasındaki İlişki ve Akademik Başarıları

Mezuniyet: 10.01.2013

Doç. Dr., Trakya Üniversitesi, Tıp Fakültesi, TEAD

Dilek KİTAPÇIOĞLU

 

 Tıp Fakültesi Öğrencilerinin İnternlük Döneminde Simüle Ortamda Kazandıkları Acil Hasta Yönetimine İlişkin Yeterliklerinin Klinik Ortama Tranferinin ve Bu Yeterliklerin Klinik Öğrenme Ortamlarında Gelişimin Değerlendirilmesi

Mezuniyet: 21.05.2021

Dr. Öğretim Üyesi, Acıbadem Üni. TEAD

Ayşenur MERİÇ HAFIZ

 

 Klinik eğitim sürecinde reflektif uygulamaların Tıp Fakültesi Öğrencilerinin klinik karar verme yeterliklerininin gelişimine etkisi

Mezuniyet: 31.01.2024

Prof.Dr., Bezmialem Vakıf Üni., KBB ABD

Hasan Hüseyin MUTLU

 

Tıp Fakültesindeki Öğrencilerde Takım Temelli Öğrenme ile Vaka Temelli İşbirlikçi Öğrenme Yöntemleri Arasındaki Süreç, Grup Dinamikleri, Modül Sonu Kazanımları Arasındaki Farklar

Mezuniyet: 31.01.2025

Sağlık Bilimleri Üni. Tıp Fakültesi Aile Hekimliği ABD

Hacer NALBANT

 

İstanbul Üniversitesi İstanbul Tıp Fakültesi’nde Uygulanan Simüle Hasta Programının Değerlendirilmesi

Mezuniyet: 08.07.2013

Dr., Öğr. Üyesi, İstanbul Üni, TEAD

Taner ONAY

 

E-Öğrenme ile Zenginleştirilmiş Sanal Simülasyonun Hemşirelik Öğrencilerinin Klinik Karar Verme Beceri Gelişimine Etkisi 

Mezuniyet: 26.07.2024

Dr. Arş. Gör., Dokuz Eylül Üni, Hemşirelik Fak., Hemşirelik Eğitimi ABD

Serdar ÖZDEMİR 

 

Tıp Eğitimi Sürecinin Öğrencilerin Hasta Hekim İlişkisine Yönelik Tutumları üzerine Etkisi

Mezuniyet: 04.06.2013

Dr. Öğr. Üyesi, Yeditepe Üni., TEAD

Didem ÖZDEMİR ÖZENEN

 

 Çocuk Diş Hekimliği Doktora Programı kapsamında yapılan ‘Koruyucu ve Önleyici Çocuk Diş Hekimliği’ dersinin alan öğrencilerin gelişimlerinin değerlendirilmesi

Mezuniyet: 02.02.2023

Associate Dean for Oral Health Education at Arthur A. Dugoni School of Dentistry, University of the Pacific

Merve SARAÇOĞLU

 

Anlatıların Dili Üzerinden Kliniği ve Klinik Eğitimi Düşünmek: Anlatı Analizi

Mezuniyet: 26.01.2024

Dr. Öğretim Üyesi, Rize Üniversitesi, TEAD

Özlem SARIKAYA 

 

Tıpta Uzmanlık Öğrencilerinin Duygusal Zeka Yönelimleri ile Profesyonel Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi

Mezuniyet: 12.01.2012

Prof.Dr., Okan Üni., TEAD

İnanç SÜMBÜLOĞLU

 

 Bir Somatik Deneyimleme Programının Tıp Eğitiminde Eğitimci ve Öğrencilerin Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenme ve Öğretim Süreçlerine Etkileri

Mezuniyet: 29.01.2025

Uzm. Klinik Psikolog, Çatı Atölye 

Berna TERZİOĞLU BEBİTOĞLU

 

Tıp fakültesi ve aile hekimliği uzmanlık öğrencilerinin Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Ulusal Çekirdek Eğitim Programında tanı-tedavi ile kodlanan hastalıkların tedavisini planlama ve yürütmeye ile ilgili yeterlikleri ve bu süreçlere ilişkin yaşadıkları deneyimler

Mezuniyet: 04.07.2024

Prof. Dr., Marmara Üni., Farmakoloji ABD

Özlem TANRIÖVER

 

Tıp fakültesi Stajyer Öğrencilerinin Duygusal Taneciklik Düzeyleri ile Hasta-Hekim Görüşmelerindeki Performansları Arasındaki İlişkinin Değerlendirilmesi 

Mezuniyet: 22.11.2023 

Prof. Dr., Marmara Üni., Tıp Fakültesi, Tıp Eğitimi ABD

Ali İhsan TAŞÇI

 

 Profesyonellik Mini-Değerlendirme Formunun (P-

MEX) Türkçe Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

Mezuniyet: 22.11.2023

Prof. Dr., İstinye Üni., Üroloji ve Tıp Eğitimi ABD

Şeyda YURTSEVER GÜRKAN

 

Klinik Öncesi ve Klinik Dönem Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Akademik Başarıları ile Duygusal İyi Oluşları, Kullanılan Başa Çıkma Stratejileri ve Psikolojik Sağlamlıkları Arasındaki İlişki  

Mezuniyet: 29.01.2025

Uzman Psikolog Danışman, MEB

 


Bu sayfa Tıp Eğitimi Anabilim Dalı tarafından en son 11.07.2025 14:55:52 tarihinde güncellenmiştir.

HIZLI ERİŞİM