TIP EĞİTİMİ DOKTORA PROGRAMI EĞİTİM ÇIKTILARI
- Tıp/sağlık eğitimi ile ilgili literatürü eleştirel değerlendirme; kanıta dayalı sağlık/ tıp eğitimi tutum ve davranışı geliştirme
- Öğrenme, öğretme ve ölçme-değerlendirme ile ilgili yaklaşım ve kuramları tüm boyutlarıyla anlama, çeşitli ölçütler kullanarak birbirleri ile karşılaştırma
- Öğrenme, öğretme ve ölçme-değerlendirmeye ile ilgili yaklaşım ve kuramları kullanarak klinik öncesi ve klinik eğitim dönemlerinde uygulanmak üzere farklı öğrenim etkinliklerini geliştirme ve uygulama
- Eğiticilik becerilerini geliştirme, kendi eğiticilik performansını değerlendirme
- Eğitimle ilgili araştırmalar planlama, yürütme ve sonuçları rapor/ makale haline getirerek sunma; bu şekilde sağlık eğitimine yönelik literatüre nitelikli katkılar sağlama
- Eğitim alanındaki yaklaşım, teori ve ilkeleri temel alarak tıp/sağlık alanı ile ilgili eğitim ve öğretim programları/ kursları geliştirme, uygulama ve değerlendirme
- Ulusal ve kurumsal düzeyde, sağlık/tıp eğitimi ile ilgili eğitim ve değişim süreçlerini yönetme, bu konularda ilgili kurumlara/kurullara danışmanlık yapma
- Eğitimle ilgili süreçleri profesyonellik çerçevesinde, insani, toplumsal, kültürel ve mesleki değerler doğrultusunda yürütme, profesyonelliğe yönelik tutum ve davranışlar geliştirme
- Sürekli mesleki gelişim bağlamında sağlık/ tıp eğitimi ile ilgili yeterlikleri meslek yaşamı boyunca yeniden yapılandırarak sürekli gelişime açık olma
DERSLER |
EĞİTİM PROGRAMI ÇIKTILARI |
||||||||
PÇ1 |
PÇ2 |
PÇ3 |
PÇ4 |
PÇ5 |
PÇ6 |
PÇ7 |
PÇ8 |
PÇ9 |
|
TPE8001 Tıp Eğitiminde Program Tasarımının Temelleri |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
TPE8002 Tıp Eğitiminde Program Tasarımı |
3 |
3 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
TPE8005 Öğrenme ve Öğretmeye Giriş |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
TPE8006 Tıp Eğitiminde Program Değerlendirme |
3 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
TPE8007 Sinirbilim ve Öğrenmede Çağdaş Yaklaşımlar |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
2 |
3 |
3 |
TPE8009 Tıp Eğitiminde Ölçme-Değerlendirme |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
3 |
TPE8013 Eğitim Araştırmaları ve Araştırma Planlama |
3 |
2 |
2 |
1 |
3 |
2 |
2 |
3 |
3 |
TPE8014 Tıp Eğitiminde Değişim, Yönetişim ve Liderlik |
3 |
1 |
1 |
2 |
2 |
3 |
3 |
3 |
3 |
TPE8018 Sağlık, Eğitim ve Felsefe |
3 |
1 |
2 |
1 |
2 |
2 |
2 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kodlama: 0: ilişki yok, 1: zayıf derecede ilişki, 2: orta derecede ilişki var, 3: kuvvetli derecede ilişki var
Bu sayfa Tıp Eğitimi Anabilim Dalı tarafından en son 08.07.2020 12:50:34 tarihinde güncellenmiştir.